czwartek, 12 kwietnia 2018

Skąd bierze się smog? - zajęcia projektowe

Dzisiaj  przypomnieliśmy sobie, co wiemy już o powietrzu i smogu. Pooglądaliśmy zrobione w domu wiatraczki czystego powietrza. Następnie przystąpiliśmy do kolejnego etapu zajęć projektowych. Przykleiliśmy i zaprezentowaliśmy naklejki z pytaniem: "Skąd się bierze smog?"
Mogliśmy zobaczyć kolejny eksperyment; jak powstał smog w słoiku. Wymieliśmy źródła zanieczyszczeń powietrza; spaliny samochodów, dym z pieców, palonych liści, traw oraz śmieci. Zobaczyliśmy drugi odcinek filmu  związanego z tematem. Następnie wykonaliśmy prace plastyczne  - kolaże, wykorzystując różne materiały: papier kolorowy, kawałki gazet, folię, papierki z cukierków, liście, gałązki itp. Podsumowaliśmy zajęcia, dowiedzieliśmy się też, co to znaczy niska emisja.

A tak poza tym, to poznaliśmy nowy sposób dodawania, odejmowania liczb dwucyfrowych w zakresie 100.
Zapisaliśmy przykładowe rzeczowniki z końcówką -om oraz czasowniki z ą, ę. 
Poznaliśmy piosenkę "Utalentowana szóstka", której uczą się uczniowie całej szkoły, by wspólnie zawalczyć o piękny plac zabaw ufundowany przez Nivea. 
Podczas zajęć komputerowych ćwiczyliśmy tworzenie folderów i podfolderów oraz dowiedziliśmy się, jak zmieniać ich nazwy. Spróbujemy utworzyć takie foldery w domu, aby móc zapisywać w nich prace tworzone w programie word, paint lub inne dokumenty.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz