środa, 18 kwietnia 2018

Jak postępować, gdy jest smog - zajęcia projektowe

Kończymy realizację zajęć z projektu RODZICE I DZIECI, POWIETRZE BEZ SMIECI. Dzisiaj zastanawialiśmy się, jak postępować, gdy jest smog, jak możemy się chronić. Niestety trudno jest uniknąć całkowicie zanieczyszczonego powietrza, jednak w jakiś sposób można ograniczyć jego wchłanianie. Po dyskusji wykonaliśmy antysmogowe znaki zakazu i informacyjne. Z ich pomocą ustaliliśmy, że w trakcie smogu powinniśmy ograniczyć wyjścia na spacery, nie powinniśmy w tych dniach uprawiać sportu na dworze, a  domu najlepiej nie otwierać okien. W skrajnych sytuacjach wychodząc na dwór możemy nosić maseczki antypyłowe, a w domu korzystać z urządzenia zwanego oczyszczaczem powietrza. Powinniśmy czuwać nad stanem swojego zdrowia i w razie dolegliwości ze strony układu oddechowego, czy też krążeniowego, zwrócić się o pomoc do lekarza. 
Pochwaliliśmy się pomysłowymi maseczkami antypyłowymi. Okazało się, że w klasie są kotki, krówki, minionki i inne różne zabawne postacie. 








W ramach dbania o swoje zdrowie i kondycję fizyczną uczestniczyliśmy w zajęciach ruchowych. Dziś gra w hokeja na sali, która zawsze niesie za sobą sporo emocji. Bawiliśmy się doskonale.

Napisaliśmy dyktando utrwalając pisownię wyrazów z "ż", a przy okazji również: ą, ę, - om, -em.
Sprawdziliśmy, co pamiętamy o wiośnie, a następnie mogliśmy wysłuchać kolejnych prezentacji, tym razem o lecie. Wiele informacji, ciekawe zdjęcia, ilustracje. Na pewno ułatwią nam zapamiętanie wiadomości o tej porze roku. Dziękujemy Emilce, Bartkowi, Mikołajowi, Krzysiowi i Ani. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz