Potem przyszedł czas na wiosenne porządki w klasie. Posegregowaliśmy zeszyty, słowniczki. Poukładaliśmy teczki, segregatory i kartony. Zrobiliśmy również porządki na wieszakach i w szafkach z butami. Było przy tym trochę zamieszania. Postaramy się dbać o porządek, chociaż na razie bez mebli jest to dość trudne.
W nawiązaniu do Świąt Wielkanocnych utworzyliśmy krzyżówkę zawierającą rzeczowniki związane z tymi świętami. Następnie wyszukiwaliśmy wielkanocnych rzeczowników w wykreślance i utrwaliśmy, co to są rzeczowniki. W domu napiszemy kilka zdań o tym, jak spędziliśmy święta i podkreślimy w tych zdaniach rzeczowniki.
Dowiedzieliśmy się, że odtąd będziemy otrzymywać do zeszytu infomacje NaCoBeZU, czyli zakres wiadomości i umiejętności obowiązujący w danym dniu. NaCoBeZU, czyli Na Co Będziemy Zwracać Uwagę; my jako uczniowie w czasie nauki, a pani podczas sprawdzania i oceniania naszej wiedzy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz